بسم الله الرحمن الرحيم

ارحب بكم فى مدونتى الجديده وارجو أن ينال مااكتب إعجابكم

الأحد، 23 مايو 2010

يارســـــــول الله


أنا واحده من أُمِِِِِتَك

ياحبيبى اشفعـــــلى

عارفه إنك حزيــن

وان احنا مقصّرين

ونسينا سُنِتَـــــــك

مع اننا أُمِتَـــــــك

يارسول الله ياغالى

مقامك إنت عالى

ياحبيب الله ورسوله

أنا عندى كلام هقوله

أنا أتمنى أشوفك

وأملّى عنيا بيك

لما أصلى عليك

الدنيا تضحكلى

واحس بالفرحه

وأنا حتى لابسه الطرحه

بعد الوضوء لصلاه

طاعه وخشوع لله

وأنا واقفه ما بين ايديه

بدعى فى ختام صلاتى

يااااااااارب صلى عليه

انت الحبيب ياحبيبى

ولمّا تسمعى اسمه

ياجروحى المُرّه طيبى

يارسول الله ياخَاتََََََم

بعدك مفيش أنبيـا

يلى سيرتك تريّح

ويشع منها الضيـا

وأى نور فى الدنيا

جنب ضياك انطفى

مولاى صلى وسلم

على أحمد المصطفى

هناك 4 تعليقات:

  1. السلام عليكم

    كلام جميل وموهبه رائعه
    بدايه موفقة يا أميرة وأهلا بيكي في عالم التدوين الي أكيد هيتشرف بيكي وبكتاباتك الجميلة

    ردحذف
  2. اهلا بيك ياعلاء اتمنى ان نتواصل باذن الله

    ردحذف
  3. مـــــــــاشاء الله يا أميرة

    بداية رائعة جدااً ومتميزة
    بعد الوضوء لصلاه


    طاعه وخشوع لله


    وأنا واقفه ما بين ايديه


    بدعى فى ختام صلاتى


    يااااااااارب صلى عليه



    عجبتني جداااً

    دمتي مبدعة

    ردحذف
  4. صلى الله على محمد صلى الله عليه وسلم.جزاكي الله خيرا يا أميرة على هذه القصيدة الجميلة ...ربي يديم التواصل بيننا

    ردحذف